Prima pagină » Comunicate De Presa » Mediafax lansează Anuarul Financiar 2008 la conferinţa Mediafax Talks about Structural Funds

Mediafax lansează Anuarul Financiar 2008 la conferinţa Mediafax Talks about Structural Funds

Bucureşti, 18 iunie 2008 - Mediafax, cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, lansează, marţi, 24 iunie, a cincea ediţie a Anuarului Financiar, în cadrul conferinţei Mediafax Talks about Structural Funds, ce va avea loc în Sala Mitiţă Constantinescu de la Banca Naţională a României.
Mediafax lansează Anuarul Financiar 2008 la conferinţa Mediafax Talks about Structural Funds
18 iun. 2008, 10:00, Comunicate De Presa

Mediafax Annual Report – Financiar 2008 analizează evoluţia pieţei financiare din România prin prisma următoarelor şase domenii: sistemul bancar, companii de asigurări, societăţi de leasing, fonduri mutuale, de pensii şi de investiţii, piaţa de capital şi companii de consultanţă juridico-financiară şi imobiliară.
 
Anuarul editat de Mediafax analizează momentele marcante ale anului 2007 din punct de vedere financiar, de la apariţia de instituţii financiare care pot furniza direct produse şi servicii, la evoluţia cu mult peste aşteptări a pieţei de leasing, şi de la cele mai importante tranzacţii realizate pe Bursă, la faptul că fondurile închise de investiţii au scris istoria listării şi a investiţiilor pe pieţele internaţionale.
 
Publicaţia cuprinde şi tendinţe manifestate pe piaţă în 2007, precum şi previziuni pentru 2008, precum implementarea noului acord de capital Basel II, creşterea mai moderată a pieţei de leasing, activitatea intensă de pe piaţa de private equity şi evoluţia asigurărilor până la o valoare de 2,7 miliarde euro.
 
De asemenea, anuarul include o cronologie a evenimentelor majore de pe piaţa financiară din 2007, ierarhii ale principalelor jucători, interviuri cu liderii unor mari companii din domeniile bancar, leasing, consultanţă juridică, imobiliare, precum şi un index al firmelor din acest sector.
 
„Prin analizele despre piaţa financiară din ultimul an, dar şi prin indexul de companii din domeniu, Mediafax Annual Report – Financiar 2008 este gândit ca o publicaţie de specialitate utilă celor care lucrează în bănci şi alte instituţii financiare, în companii de asigurări şi de consultanţă, societăţi de leasing, fonduri mutuale, de investiţii şi de pensii”, spune redactorul-şef al anuarului, Adrian Dumitrache.
 
Mediafax Annual Report – Financiar 2008 este editat în 24.000 de exemplare şi se distribuie gratuit abonaţilor Ziarului Financiar şi ai fluxurilor de informaţii de business Mediafax.
 
Totodată, Mediafax Annual Report – Financiar 2008 va fi distribuit participanţilor la conferinţa Mediafax Talks about Structural Funds, cu titlul „Drumul banilor europeni, de la idee la succes!”. Evenimentul, organizat împreună cu Banca Naţională a României, va reuni reprezentanţi ai administraţiei centrale, ai primăriilor şi ai băncilor comerciale, consultanţi financiari şi top manageri din marile companii.
 
Despre Mediafax Annual Report – Financiar
 
Mediafax Annual Report – Financiar este o publicaţie anuală de specialitate, editată de Mediafax, care analizează evoluţia de la an la an a pieţei financiare din România. Include studii, previziuni şi o retrospectivă a evenimentelor din anul precedent. Publicaţia se distribuie gratuit companiilor şi instituţiilor de pe piaţa bancar-financiară, companiilor de asigurări şi de consultanţă, societăţilor de leasing, fondurilor mutuale, de pensii şi investiţii, precum şi companiilor din alte domenii.
           
Despre Mediafax
 
Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, lider pe această piaţă de peste 16 ani. Înfiinţată în 1991, compania Mediafax face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără: fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, buletine informative specializate pe domenii economice, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro.