Prima pagină » Comunicate De Presa » Marii jucători de pe piaţa de publicitate se întâlnesc la Mediafax Talks about Advertising Measuring

Marii jucători de pe piaţa de publicitate se întâlnesc la Mediafax Talks about Advertising Measuring

Bucureşti, 16 mai 2008 - Profesionişti din advertising-ul românesc şi străin dezbat, marţi, 20 mai, un subiect fierbinte din această industrie – măsurarea publicităţii – la conferinţa Mediafax Talks about Advertising Measuring, organizată de Mediafax, împreună cu International Advertising Association (IAA) România.
Marii jucători de pe piaţa de publicitate se întâlnesc la Mediafax Talks about Advertising Measuring
16 mai 2008, 10:00, Comunicate De Presa

Primul eveniment dedicat exclusiv procesului de măsurare a publicităţii, indiferent de mediul în care aceasta este difuzată, Mediafax Talks about Advertising Measuring îi aduce la Bucureşti pe Zsolt Virag, Country Manager Ipsos ASI Hungary, şi David Strnad, Executive managing director, senior analyst şi acţionar al MGE DATA spol s.r.o. Aceştia vor susţine prezentări pe temele „Lessons learned from holistic marketing: Pre-testing advertising & measuring ad efficiency”, respectiv „GPS Out of Home Audience Travel Survey – Technologies and Benefits”.
 
Despre provocările unei măsurări corecte a industriei de publicitate vor vorbi şi Lucia Romaniuc, preşedintele ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor), şi Arina Ureche, directorul general BRAT.
 
Alţi speakeri ai conferinţei – Mihail Vârtosu, preşedinte onorific IAA România, Ştefan Iordache, preşedintele Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România, Andi Dumitrescu, Managing Director GfK România, Cristian Iorga, directorul departamentului Monitorizare Publicitate de la AlfaCont Mediatrack, şi Ciprian Stancu, directorul de vânzări Pro TV – vor evalua volumul şi tendinţele pieţei de publicitate din România. Ei vor căuta să răspundă la întrebări precum: când va avea industria românească de advertising un sistem de măsurare a volumului de publicitate recunoscut de întreaga piaţă? de ce este necesară o evaluare reală a pieţei de publicitate? pentru cât timp va fi sold out publicitatea TV?
 
Totodată, Mediafax Talks about Advertising Measuring va aborda teme ca provocările măsurării indoor, volumul de publicitate de la cinema, relaţia dintre client şi agenţia de media şi costul declarării valorilor reale de rate-card şi a discount-urilor pentru spaţiul publicitar. Vorbitorii sesiunii care se va axa pe aceste teme sunt: Marius Dobre, preşedintele Asociaţiei pentru Radio Audienţă, Dan Petre, Managing Partner D&D Research, Monica Ungureanu, Media Research Director IMAS, Laurenţiu Jiga, preşedinte/director general Brand Management, Maria Popa, Sales Executive Hollywood Multiplex Operations, şi Dan Grămadă, Sales Manager Indoor Media.
 
Moderatorii evenimentului sunt Orlando Nicoară, directorul general MediaPro Interactiv, şi Dan Petre, Managing Partner D&D Research.
 
Tema conferinţei, "Tu cât dai pe imaginea ta?", s-a ivit din necesitatea resimţită de piaţa românească de advertising de a cunoaşte valorile/preţurile reale ale spaţiilor publicitare din diversele medii de comunicare în masă. Mediafax reuneşte principalii jucători din acest sector – agenţii de publicitate, agenţii şi regii de media, mari spenderi, instituţii de presă, companii de cercetare de piaţă, organizaţii profesionale – pentru a-i sprijini în a face un prim pas către autoreglementare şi măsurare corectă a industriei în care activează.
 
Mediafax Talks about Advertising Measuring va avea loc marţi, 20 mai, la Clubul Ţăranului de la Muzeul Ţăranului Român, începând cu ora 9.30. Accesul presei se face începând cu ora 9.00.
 
Înscrierile pentru participare se fac pe website-ul evenimentului – www.mediafaxtalks.ro/advertising-measuring – sau telefonic la 031.825.64.13, până pe 19 mai 2008.
 
Conferinţa are ca sponsori companiile Affichage, Euromedia, Beta Cons şi Brand Management. Partener media este ziarul Gândul.
 
Despre Mediafax
 
Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără: fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro
 
Despre Mediafax Talks
 
Mediafax organizează, începând din 2006, evenimente de business care vin în completarea informaţiilor de afaceri oferite zilnic companiilor. Prin seria de conferinţe Mediafax Talks (www.mediafaxtalks.ro), oamenii de afaceri au la dispoziţie un forum de dezbatere despre subiecte şi probleme arzătoare, precum şi o modalitate de dialog cu autorităţile.