Evenimentul va debuta cu vorbitori precum Jean Francois Decaux, preşedintele Consiliului Director şi co-director general al grupului JC Decaux (numărul 1 în mobilier stradal şi al doilea în outdoor la nivel mondial), Christian Kauter, CEO Affichage Holding (numărul 6 mondial în publicitatea OOH), Jason E. Senior, Vice-CEO şi COO News Outdoor Group, divizie a News Corporation (numărul 1 în publicitatea OOH în Europa Centrală şi de Est), şi Markus Schuster, Chief Commercial Officer EPAMEDIA (liderul austriac în publicitatea outdoor din Europa Centrală şi de Est).
Alături de aceştia, Felix Tătaru, preşedinte IAA România, va vorbi despre primii paşi care trebuie făcuţi către un domeniu OOH responsabil, împreună cu Adriean Videanu, primarul Municipiului Bucureşti, şi Andrei Chiliman, Primarul Sectorului 1 Bucureşti. Cei doi reprezentanţi ai autorităţilor locale sunt invitaţi să dezbată cu oaspeţii străini şi cu participanţii la eveniment subiectul fierbinte al licitaţiei pentru mobilierului stradal în Bucureşti.
Cea de-a doua parte a Mediafax Talks about OOH va muta accentul dezbaterilor pe neconvenţional, inovaţie şi creativitate. Dan Bărbulescu, preşedintele Consiliului de Administraţie al S.C. Cocor S.A., va prezenta în premieră proiectul care va transforma magazinul Cocor într-o clădire demnă de piaţa Time Square din New York, Marian Costache, director general MV.com, va vorbi despre brevetele de invenţie în publicitate, iar Cătălin Gulan, director Brief Advertising, va pleda pentru interactivitate în comunicare. Acestora li se va alătura Cristian Munteanu, Executive Creative Director TBWA\MERLIN, care va aborda creativitatea în OOH, vorbind despre Media Arts, şi Tudor Maxim, director general Elevate Media, care va prezenta conceptul de VCTH (very close to home), ca alternativă la publicitatea OOH.
Temele celei de-a treia părţi a Mediafax Talks about OOH se vor concentra în jurul eficienţei şi măsurabilităţii impactului campaniilor derulate în acest domeniu, şi vor fi prezentate de Bogdan Vasile, Head of Direct Marketing & OOH Starcom Media, Dan Ion, director campanie Poster Publicity, Silvia Coşerea, Marketing & Sales Director Euromedia, şi Ken Campbell, Chief Marketing Officer Vodafone România. Evenimentul se va încheia cu un workshop organizat de News Outdoor România, pe tema mobilierului stradal.
Mediafax Talks about OOH este deschis tuturor jucătorilor din outdoor şi indoor, agenţiilor de media, oamenilor din publicitate, advertiserilor, precum şi celor interesaţi de ultimele tendinţe din domeniu, care doresc să dezbată viitorul out-of-home în România. Înscrierile se fac pe website-ul evenimentului, la adresa www.mediafaxtalks.ro/ooh/, sau telefonic la 031.825.61.13 şi 031.825.61.12, în perioada 29 martie – 18 aprilie 2007.
Partenerii Mediafax Talks about OOH sunt International Advertising Association România (IAA), Affichage, Beta Cons şi Euromedia (membri EPAMEDIA), News Outdoor România. Sponsorii manifestării sunt companiile MV.com şi Ad Expert.