1 din 4 clienţi din generaţia Millennials cumpără mai puţin

Publicat: 27 03. 2024, 09:54
Actualizat: 27 03. 2024, 09:56

Buy Now Pay Later (BNPL/Cumperi acum, Plăteşti mai târziu) a avut o creştere spectaculoasă în ultimii ani. Doar în 2024 valoarea estimată a pieţei globale BNPL depăşeşte 633 miliarde de dolari, iar valoarea previzionată până în 2029 ajunge la peste 1.088 miliarde de dolari, cu o rată de creştere anuală compusă (CAGR) de 11,4%, în perioada 2024-2029, conform unui raport al ResearchAndMarkets.com. Chiar dacă specialiştii observă în prezent o temperare a creşterii, BNPL are o ascensiune robustă, organică şi continuă să reprezinte pentru o largă categorie de consumatori o alternativă de plată viabilă şi uşor de utilizat. Acest sistem de plată are avantajul de a putea fi accesat simplu, printr-o aplicaţie pe smartphone, este flexibil – ratele pot fi personalizate în funcţie de preferinţe – şi, faţă de sistemele tradiţionale de finanţare, este considerat mai rapid, cu rată mai mare de aprobare şi avantajos.

Un studiu realizat de PYMNTS.com pe piaţa americană de BNPL evidenţia că această opţiune de plată a modificat comportamentul de consum al cumpărătorilor. Mulţi dintre aceştia îşi schimbă modul obişnuit de a realiza achiziţiile dacă BNPL nu este disponibil. În special Milenialii (cei născuţi între 1981 şi 1996), într-un procent impresionant, tind să cumpere mai puţin sau mai ieftin dacă acest tip de plată alternativă nu e disponibil. Studiul PYMNTS.com concluzionează că 1 din 4 clienţi din generaţia Millennials optează pentru produse de o valoare mai mică sau îşi reduc cantitatea de obiecte achiziţionate dacă retailerii nu le oferă opţiunea Buy Now Pay Later.

 

 

Comunicat furnizat si asumat de Fabrica de PR

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19243