3 tendinţe pe piaţa hârtiei de uz casnic
Evaluată la peste 350 de milioane de euro pe an, piaţa hârtiei de uz casnic înregistrează o uşoară creştere, de la an la an. Conform raportului Nielsen din decembrie 2022, fiecare componentă a acestei pieţe (hârtie igienică, prosoape de hârtie pentru bucătărie, şerveţe de masă şi faciale, batiste din hârtie şi hârtia igienică umedă) a avut creşteri în valoare de două cifre. Raportat la 2021, piaţa totală a crescut ca valoare cu aproximativ 26%, iar ca volum, cu 5%.
Din valoarea totalului pieţei, brandurile producătorilor reprezintă mai mult de jumătate, conform raportului Nielsen Retail Audit pentru 2022, iar produsele cu cea mai mare creştere în volum şi valoare pe această piaţă au fost, anul trecut, batistele din hârtie. Pe lângă acestea şi alte categorii de produse sunt pe un trend ascendent în preferinţele consumatorilor. Contextul socio-economic a condus la accentuarea anumitor tendinţe şi pe acest segment. Astfel, românii devin mai prudenţi în ce priveşte cheltuielile şi tot mai interesaţi de promoţii. Pe de altă parte, nu vor să renunţe nici la calitate, care rămâne unul dintre criteriile principale de selecţie a brandului, conform unui studiu ISRA Center comandat de Pehart Grup, unul din cei mai mari producători de hârtie tissue din sud-estul Europei şi cel mai mare producător şi procesator de produse de hârtie pentru uz casnic din România. Iată 3 dintre principalele tendinţe pe piaţa hârtiei de uz casnic în momentul actual:
Comunicat furnizat şi asumat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17928