Piaţa de comerţ online nu doar din România, ci din întreaga lume se află în acest moment într-un proces de creştere rapidă. Conform Statista, portalul german de statistici privind datele de piaţă, se estimează că, până în 2025, piaţa globală de comerţ online va atinge valoarea de 4,2 trilioane dolari. Totodată, se estimează că piaţa românească de e-commerce va ajunge la 4,554 milioane de dolari până în 2025, ceea ce înseamnă o creştere anuală de 9,73%. Dezvoltarea accelerată a pieţei de e-commerce este însoţită şi de o profundă transformare datorită inovaţiilor rapide ale tehnologiei care reprezintă motorul e-commerce. În acest moment, se observă 5 tendinţe dominante, care vor modela viitorul comerţului online.
Cumpărături omnichannel
Înainte de a lua decizia de a cumpăra, majoritatea clienţilor realizează o cercetare online a brandului sau produsului care le-a atras atenţia, chiar dacă intenţionează să ajungă ulterior în magazinul fizic pentru achiziţie. Tehnologia pune astăzi la dispoziţie metode simple şi rapide de informare asupra produselor şi ofertelor. Clienţii au aşteptări în creştere ale unei experienţe holistice de cumpărături, pe toate canalele, ceea ce îi aduce pe comercianţi în situaţia de a fi nevoiţi să ştie mai multe despre preferinţele cumpărătorilor, modul în care navighează pe net şi interacţiunile pe care le au.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15569