Atât GenZ, cât şi Millennials se concentrează pe aceleaşi trei categorii: Îmbrăcăminte şi încălţăminte, Electronice şi Entertainment. Procesul de cumpărare începe online: 80% dintre GenZ şi 89% dintre Millennials caută produsele pe internet, chiar şi înainte de a cumpăra dintr-un magazin fizic.
93% dintre GenZ şi 96% dintre Millennials ar dori să-şi urmărească toate livrările într-o singură aplicaţie.
Klarna, reţeaua globală de plăţi şi destinaţia de cumpărături bazată pe inteligenţă artificială, anunţă rezultatele unui studiu despre obiceiurilor de cumpărare ale GenZ şi Millennials. Datele evidenţiază modul în care cele două generaţii se raportează la procesul de cumpărare, de la cercetarea opţiunilor şi până la modul în care preferă să plătească.
De obicei, procesul de cumpărare începe prin căutarea produsului sau produselor dorite. Românii care fac parte din generaţia Z şi Millennials preferă în mod clar să îşi înceapă cercetarea online: 80% dintre respondenţii GenZ şi 89% dintre respondenţii Millennials declară că îşi alocă de obicei un timp pentru a se informa, înainte de a cumpăra efectiv. În ceea ce priveşte plata achiziţiilor lor, în special pentru produsele mai scumpe, atât GenZ (43%) cât şi Millennials (45%) ar alege un serviciu de plată fără dobândă de tipul Buy Now Pay Later, cum ar fi Klarna, în locul cardului de credit tradiţional – acest lucru evidenţiază nevoia de opţiuni de plată multiple care nu se bazează pe modelele actuale ale sistemului bancar.
Comunicat furnizat şi asumat de Conan Public Affairs
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18155