În 2022, Uber s-a extins către 7 oraşe noi, fiind prezent acum în 22 de oraşe din ţară;
Atitudinea plăcută a şoferilor, confortul vehiculelor, transparenţa şi siguranţa sunt principalele avantaje ale aplicaţiei;
În februarie, pentru a ajuta pasagerii să se deplaseze mai uşor, Uber a introdus modificări semnificative în designul aplicaţiei.
Uber anunţă rezultatele unui studiu lansat pentru a înţelege mai bine nevoile şi preferinţele utilizatorilor de aplicaţii de ridesharing. În plus, noile modificări de design ale aplicaţiei Uber sunt concepute şi personalizate pentru fiecare client.
Realizat de Mercury Research pentru Uber România, cercetarea a avut ca eşantion utilizatori ai aplicaţiilor de ridesharing, dar şi publicul general din Bucureşti, Timişoara, Iaşi, Braşov şi Constanţa. Studiul oferă informaţii relevante despre ce caută utilizatorii atunci când folosesc serviciile de ridesharing.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Conan Public Affairs
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17417