Prima pagină » Comunicate » Acte necesare pentru autorizarea funcţionării unui PFA

Acte necesare pentru autorizarea funcţionării unui PFA

Acte necesare pentru autorizarea funcţionării unui PFA
Acte necesare pentru autorizarea funcţionării unui PFA

Înfiinţarea unui PFA poate fi o idee bună pentru antreprenorii care doresc să îşi gestioneze afacerea după propriile reguli şi să ia decizii în funcţie de nevoile şi interesele lor, fără a fi constrânşi de structurile rigide ale unei companii. În plus, PFA-urile beneficiază de un regim fiscal avantajos şi de formalităţi de înfiinţare reduse, ceea ce poate duce la costuri mai mici şi o administrare mai eficientă a afacerii.

Pentru a înfiinţa un PFA, este necesar să pregăteşti anumite documente şi să le depui la ONRC. Procesul de înregistrare şi autorizare a unui PFA este, în general, mai simplu şi mai rapid decât cel al unei societăţi comerciale, iar acest lucru îţi permite să îţi începi activitatea într-un timp relativ scurt. Află din rândurile de mai jos care este lista completă de documente necesară pentru autorizarea funcţionării unui PFA!

Documente necesare pentru înregistrarea în ONRC a unui PFA

 

Comunicat furnizat şi asumat de Digital Workforce

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17853