Acte necesare pentru autorizarea funcţionării unui PFA
Înfiinţarea unui PFA poate fi o idee bună pentru antreprenorii care doresc să îşi gestioneze afacerea după propriile reguli şi să ia decizii în funcţie de nevoile şi interesele lor, fără a fi constrânşi de structurile rigide ale unei companii. În plus, PFA-urile beneficiază de un regim fiscal avantajos şi de formalităţi de înfiinţare reduse, ceea ce poate duce la costuri mai mici şi o administrare mai eficientă a afacerii.
Pentru a înfiinţa un PFA, este necesar să pregăteşti anumite documente şi să le depui la ONRC. Procesul de înregistrare şi autorizare a unui PFA este, în general, mai simplu şi mai rapid decât cel al unei societăţi comerciale, iar acest lucru îţi permite să îţi începi activitatea într-un timp relativ scurt. Află din rândurile de mai jos care este lista completă de documente necesară pentru autorizarea funcţionării unui PFA!
Documente necesare pentru înregistrarea în ONRC a unui PFA
Comunicat furnizat şi asumat de Digital Workforce
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17853