Prima pagină » Comunicate » Agroland a crescut cu 60% eficienţa operaţiunilor logistice, cu ajutorul sistemelor integrate de la Senior Software

Agroland a crescut cu 60% eficienţa operaţiunilor logistice, cu ajutorul sistemelor integrate de la Senior Software

Compania ce deţine cea mai mare reţea de magazine agricole din România, Agroland, a optimizat fluxurile de lucru şi a îmbunătăţit procesele logistice şi de vânzări în urma unui parteneriat cu Senior Software. Având la dispoziţie sisteme performante pentru managementul integrat al afacerii, societatea reuşeşte să valorifice la maxim resursele, să pregătească rapid şi fără erori comenzile şi să ia cele mai potrivite decizii de business pentru a-şi atinge obiectivele propuse.
Agroland a crescut cu 60% eficienţa operaţiunilor logistice, cu ajutorul sistemelor integrate de la Senior Software
18 feb. 2025, 11:26, Comunicate

Agroland, cel mai important furnizor de pui de o zi la nivel naţional, îşi gestionează şi controlează în mod eficient afacerea de când utilizează un pachet de aplicaţii software flexibile şi personalizabile de la Senior Software. Anterior investiţiilor în tehnologii de ultimă generaţie, fluxurile operaţionale nu erau conectate, prelucrarea datelor dura chiar şi până la zece zile, iar analizele şi rapoartele despre profitabilitate, vânzări, clienţi şi nu numai se realizau cu dificultate. Totodată, echipa Agroland nu beneficia de o imagine clară şi în timp real asupra anumitor situaţii de business, ceea ce influenţa negativ procesul decizional şi planurile de dezvoltare ale retailerului.
În urma implementării sistemelor SeniorERPsoftware ERP pentru gestionare resurse, SeniorVisualBIsoluţie BI de analiză şi raportare, WMSsistem pentru management depozit, SeniorB2Bportal ecommerce B2B şi SeniorB2Cplatformă magazin online, compania a reuşit să soluţioneze provocările şi să obţină multiple beneficii:

Eliminarea sarcinilor manuale, predispuse erorilor, şi scurtarea timpilor de lucru
-Actualizarea rapidă a informaţiilor şi transmiterea cu acurateţe a datelor către clienţi şi parteneri
Gestionarea optimă a operaţiunilor financiar-contabile, resurselor, vânzărilor şi activităţilor logistice
Monitorizarea riguroasă a produselor cu termen de garanţie scăzut şi creşterea vitezei de rotaţie a stocurilor
-Identificarea rapidă a noilor oportunităţi de afaceri, pe baza rapoartelor şi analizelor detaliate
Creşterea valorii per comandă prin oferirea accesului la o gamă extinsă de articole, adaptată nevoilor şi preferinţelor clienţilor

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20704