Alexandru Balaci, CEO-ul Mokka România: „BNPL devine necesitate pentru retailerii produselor de lux”
Piaţa globală a produselor de lux trece printr-o schimbare radicală pe măsură ce este obligată să se adapteze obiceiurilor de consum ale Generaţiei Z (tineri născuţi între 1995 şi 2010). Alături de Millennials, consumatorii GenZ au generat „întreaga creştere a pieţei de lux în 2022”, conform unui studiu Bain & Company citat de publicaţia americană de business Fortune, parte a Time Warner. De asemenea, se estimează că până în 2025, 70% dintre achiziţiile din zona produselor de lux vor fi realizate de aceste categorii de clienţi, la care se adaugă cei din Generaţia Alpha (tinerii născuţi după 2010).
Comunicat furnizat şi asumat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18195