Analiză ContentSpeed pentru retail
Piaţa de e-commerce şi retail tradiţional din România a fost caracterizată printr-o serie de tendinţe şi investiţii în tehnologie. Acestea au schimbat radical modul în care consumatorii cumpără şi felul în care jucătorii din domeniu îşi desfăşoară afacerile. În acest context, ContentSpeed, companie locală specializată în furnizarea de soluţii software pentru industria de comerţ electronic, face o analiză a industriei de profil şi trasează principalele sale caracteristici.
Comerţul online este soluţia pentru schimbarea radicală a comerţului tradiţional. Sub 10% din tranzacţii se întâmplă online. Într-un climat economic sub semnul întrebării, investiţiile în e-commerce se dovedesc a fi cele mai profitabile. Companiile care abordează o strategie omnichannel şi profită de fenomene ca showrooming şi webrooming sunt cele care vor ieşi câştigătoare.
Aceşti jucători mari devin acum un punct de reper pentru companiile mici şi mijlocii, care trebuie să aibă o abordare nouă pentru a-şi mări şansele de creştere. Mai ales în contextul creşterii accelerate a adopţiei cumpărăturilor online şi a diversificării soluţiilor digitale în acest sens.
Comunicat furnizat şi asumat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18216