Prima pagină » Comunicate » Autenticitatea în social media: între ideal și presiune. 79% dintre femei cred că filtrele distorsionează realitatea

Autenticitatea în social media: între ideal și presiune. 79% dintre femei cred că filtrele distorsionează realitatea

Frumusețea este din ce în ce mai mult un ideal digital. Într-o lume dominată de filtre și imagini perfect editate, femeile din România resimt presiunea rețelelor sociale asupra felului în care se percep.
Autenticitatea în social media: între ideal și presiune. 79% dintre femei cred că filtrele distorsionează realitatea
Mediafax
25 mart. 2025, 11:38, Comunicate

Un nou studiu realizat de Starcom România analizează feminitatea în era digitală, explorând modul în care femeile își definesc identitatea, ce le oferă încredere în sine și cum social media influențează imaginea de sine.

“Într-o lume digitală într-o continuă schimbare, femeile își redescoperă și reinventeză feminitatea, căutând acea încredere interioară care le definește. Pe rețelele sociale, naturalețea poate fi văzută ca un act de curaj. Studiul nostru ne arată că, deși femeile aspiră la autenticitate, ele par să fie de acord că în continuare există o presiune ca femeile să se conformeze unor standarde de frumusețe adesea nerealiste.”, a declarat Mirela Enache, Media Research Specialist  

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20785