HEINNER aniversează anul acesta 10 ani pe piaţa electrocasnicelor din România. 10 ani de perfecţionare şi experienţă, 10 ani de expertiză şi inovare constantă, care au transformat produsele HEINNER în cea mai bună versiune a lor.
Încă din 2011, când a fost lansată prima linie de produse – HEINNER Electrocasnice, calitatea a fost linia directoare şi motorul activităţii brandului, însă compania a adus pe piaţă soluţii mereu noi, care să susţină provocările zilnice ale omului modern.
„La HEINNER, de 10 ani, mizăm pe echilibrul perfect între confort, utilitate, ergonomie şi funcţionalitate în crearea produselor pe care le oferim clienţilor noştri. Ne adresăm consumatorului modern, gamele noastre de produse depăşind graniţele bucătăriei, venind cu soluţii eficiente pentru toată casa. Sursa noastră de inspiraţie este stilul de viaţă al clienţilor noştri. Astfel proiectăm, realizăm şi regândim produse inteligente, fiabile şi eficiente din punct de vedere energetic, cu un design unic. La ceas aniversar, sărbătorim împreună cu consumatorii noştri creşterea sănătoasă, prin fapte, nu vorbe. Aşadar, am pregătit pentru ei o serie de surprize, pe care îi invităm să le descopere începând cu mijlocul lunii octombrie.”, declară Iuliana Stănculescu, Division Manager NOD | Divizia Electrocasnice Private Labels.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Network One Distribution SRL
Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15462