Baby & Children vs. Fashion: Cine conduce vânzările de Black Friday 2024?

Baby & Children vs. Fashion: Cine conduce vânzările de Black Friday 2024?

Piaţa de digital marketing din România ne oferă perspective interesante asupra comportamentului consumatorilor de Black Friday, in 2024. Verticalele care au performat de Black Friday în cadrul agenţiei de publicitate Search Ads sunt Baby & Children, Fashion şi Books. S-au observat schimbări notabile în obiceiurile de consum şi strategiile de publicitate. Comparativ cu 2023, investiţiile în reclamele online au crescut considerabil, iar analiza detaliată din cele ce urmează ne arată variaţii semnificative în indicatori-cheie precum ROAS, CPC şi CPA.

Investiţii mai mari în publicitate pentru toate verticalele

Search Ads a observat creşteri considerabile ale bugetelor pentru reclamele online în toate cele trei verticale analizate – Baby & Children (+612,57%), Fashion (+63,65%) şi Books (+80,77%). “Aceste creşteri reflectă atât intensificarea competiţiei în piaţă, cât şi o strategie mai agresivă adoptată de retaileri pentru a atrage consumatorii. Totuşi, performanţele diferă de la o verticală la alta, subliniind dinamica din ce în ce mai complexă a pieţei de Black Friday.”, declara Alexandru Roman, Co-founder al Search Ads.

 

 

Comunicat publicat si furnizat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20474

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici