Secom® îşi extinde portofoliul de produse din retailul propriu

Publicat: 06 07. 2022, 14:51
Actualizat: 06 07. 2022, 14:53

Secom®, companie de referinţă pe piaţa de suplimente alimentare din România, extinde portofoliul din retailul propriu cu noi categorii de produse, ecologice şi naturale, pentru adulţi şi copii: alimente funcţionale, produse de îngrijire dentară şi personală. Astfel, Secom® face un pas înainte spre transformarea celor 14 magazine Secom®, inclusiv a celui mai recent magazin din Băneasa Shopping City – Bucureşti în WellBeing Stores pentru persoanele care îşi doresc un stil de viaţă sănătos.

Noile categorii introduse în portofoliul Secom® Retail însumează peste 120 produse de la branduri cu notorietate, lideri pe piaţa europeană: cereale şi mixuri pentru mic dejun de la Amisa şi Dennree, crackers de la Lima, batoane raw-vegane de la Roo Bar şi Nakd, snack-uri din fructe deshidratate de la Fruit Bowl şi Bear, dulciuri sănătoase şi ceaiuri de la Sonnentor, băuturi vegetale de la Rude Health, precum şi piureuri organice de fructe şi biscuiţi pentru copii din gamele Annabel Karmel şi Organix.

 

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Secom Healthcare

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=16450