- Home
- Comunicate
- BUCURESTI, (17.12.2024, 15:28)
Black Friday 2024: obiceiurile de cumpărături ale românilor. Un nou studiu Starcom România
Black Friday 2024: obiceiurile de cumpărături ale românilor. Un nou studiu Starcom România
Starcom România lansează cea de-a X-a ediţie a studiului anual Black Friday, care dezvăluie comportamentul de cumpărături al românilor în contextul celui mai aşteptat eveniment de reduceri din an. Cu o metodologie unică – intervievarea aceloraşi respondenţi înainte şi după Black Friday – acest raport oferă perspective valoroase şi exacte asupra tendinţelor actuale din piaţă.
"Black Friday este un moment aşteptat de consumatori, iar comportamentul lor înainte şi în timpul campaniei dezvăluie o parte din motivaţiile acestora când vine vorba de cumpărături. Reducerile şi ofertele speciale atrag atenţia, motivând atât cumpărături planificate, cât şi decizii impulsive. Fie că este vorba de produse dorite de mult timp sau de achiziţii neplanificate, fiecare alegere reflectă nevoile şi dorinţele consumatorilor.
Studiul Starcom care s-a desfăşurat în două etape distincte, ne oferă o perspectivă completă asupra comportamentului consumatorilor. Prima etapă a fost realizată înainte de Black Friday şi a analizat intenţiile de cumpărare, în timp ce cea de a doua etapă, derulată după eveniment, a dezvăluit comportamentul real (la nivel declarativ) al consumatorilor şi modul în care planurile lor iniţiale s-au transformat sau nu.", a declarat Mirela Enache, Media Research Specialist, Starcom România.
Consumatorii planifică mai mult şi devin tot mai conştienţi de avantajele reducerilor
Comunicat publicat si furnizat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20584
Versiunea: mobil | completa