Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 şi Stella Artois 0.0 consolidează, astfel, portofoliul companiei, care în ultimii ani s-a extins atât zona fără alcool, cât şi dincolo de bere, prin mixurile de bere şi suc.
„Categoria berilor fără alcool este un teritoriu ce are o creştere sustenabilă. De altfel, segmentul are în prezent aproximativ 3% din piaţa berii din România, fiind pe un trend ascendent. Suntem mereu atenţi la nevoile consumatorilor şi suntem mândri să venim cu variantele fără alcool ale unora dintre cele mai puternice brand-uri din piaţă: Staropramen şi Stella Artois. Prin aceste lansări, compania noastră continuă drumul diversificării portofoliului şi promovează consumul responsabil în orice moment al zilei”, punctează Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Poziţionate în segmentul premium, cele două sortimente oferă iubitorilor de bere experienţe desăvârşite.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17320