Brandfusion şi rebrandingul Veruvis se numără printre câştigătorii 2024 REBRAND 100® Global Awards

Publicat: 19 03. 2024, 13:46
Actualizat: 19 03. 2024, 13:48

Aniversând al 20-lea an al său, REBRAND 100® Global Awards, primul şi cel mai respectat program global de recunoaştere a transformărilor de brand eficiente, şi-a anunţat la începutul lunii martie câştigătorii ediţiei din 2024. Printre aceştia se numără şi agenţia Brandfusion cu distincţia obţinută de proiectul de rebranding Veruvis, un business românesc ce îşi propune să revoluţioneze domeniul neuroştiinţei aplicate pentru îmbunătăţirea performanţelor creierului şi sănătăţii mentale.

La această competiţie participă proiecte de repoziţionare şi redesign pentru branduri de companie sau de produs din întreaga lume, printre care s-au regăsit de-a lungul timpului nume mari din diferite industrii, cum ar fi Unilever, Procter & Gamble, Accor, Sanofi, precum şi agenţii de branding consacrate la nivel internaţional, dar şi businessuri mici, locale sau regionale, organizaţii publice şi non-profit.

Pentru Brandfusion este al treilea premiu câştigat cu a treia sa participare la această prestigioasă competiţie, după cel din 2009 cu rebrandingul Austral şi 2013 cu Novensys.

 

 

Comunicat furnizat si asumat de All For You Consulting

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19202