Good Routine®, brandul de lifestyle de suplimente alimentare, creat de Secom® Healthcare, sărbătoreşte la doar trei ani de la lansare prezenţa pe opt pieţe internaţionale şi recunoaşterea globală primită de la comunitatea Vitafoods Europe şi Vitafoods Asia. Totodată, Good Routine® celebrează un milion de produse vândute şi un portofliu de 27 de suplimente alimentare premium, aproape triplu faţă de momentul lansării.
“Un milion de suplimente Good Routine reprezintă pentru noi un milion de şanse de a instala rutine bune care pot schimba viaţa unor oameni, iar acesta este un mare motiv de bucurie. Pentru a influenţa în bine cât mai mulţi oameni, din România şi din afara graniţelor, Good Routine® rămâne dedicat misiunii de a deveni partenerul de încredere al celor care îşi doresc să facă o schimbare în stilul de viaţă şi să trăiască echilibrat.“ spune Lucia Costea, Cofondator şi CEO al Secom® Healthcare Group.
O altă reuşită importantă a brandului este reprezentată de confirmările constante primite nu doar o dată, ci în urma tuturor celor trei ediţii ale Vitafoods Europe – 2021, 2022 şi 2023 – la care brandul a participat. Organizatorii şi participanţii la cea mai influentă expoziţie globală din domeniul suplimentelor nutritive au apreciat formulele inovatoare, identitatea diferenţiatoare a brandului. În urma participărilor la Vitafoods, Good Routine® a concretizat două parteneriate internaţionale. Recent, la Vitafoods Asia, desfăşurata luna aceasta la Bangkok, Good Routine® a primit premiul Sustainability Booth – Design Award 2023 – Best at Show pentru standul realizat din materiale prietenoase cu mediul şi pentru experienţa 360° oferită la stand.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Secom Healthcare
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18509