Burger King România lansează o gamă de produse în ediţie limitată

Publicat: 24 07. 2023, 16:25
Actualizat: 24 07. 2023, 16:27

Cum sună vara asta? Crunchy! Publicis Groupe România semnează primul concept regional de comunicare pentru Burger King în Europa Centrală şi de Est, odată cu lansarea campaniei de vară Summer Crunch. Astfel, vara aceasta, toţi prietenii sunt aşteptaţi la Burger King România să încerce noile produse în ediţie limitată: Crunch Burger, Crunch Wrap, Crunch Salad. Pentru fiecare dintre cele trei produse, clienţii pot alege variantele de pui, vită sau Plant-Based. Alături de România, conceptul Summer Crunch este disponibil în Polonia, Cehia, Slovacia şi Bulgaria.

Când vine vorba de mâncare, gustul este primul lucru la care ne gândim cu toţii. Însă mâncarea presupune o experienţă senzorială completă: de la cum arată, ce texturi reuneşte, cum miroase şi, în mod surprinzător, cum sună un preparat.

Publicis şi Burger King şi-au dat seama că sunetul este o parte importantă a modului în care ne bucurăm de mâncare. De aceea, noua campanie regională îşi doreşte să pună în evidenţă noua gamă de produse de vară în special prin sunetele pe care le produc ingredientele proaspete şi crocante din fiecare produs, precum castravetele, salata sau baconul crunchy.

 

 

Comunicat furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18108