- Home
- Comunicate
- BUCURESTI, (14.11.2024, 16:05)
Campaniile de loializare continuă la PENNY
Campaniile de loializare continuă la PENNY – susţinem împreună tinerii din mediile defavorizate să meargă la liceu
PENNY lansează o nouă colecţie VIVESS – textile şi decoraţiuni pentru liniştea şi relaxarea din casa fiecăruia.
Clienţii se pot implica prin intermediul campaniei de loializare „Invită confortul la tine acasă.” – fiecare produs VIVESS cumpărat sprijină programul „Vreau în clasa a 9-a”, dezvoltat de World Vision România în parteneriat cu PENNY.
1 produs cumpărat = 1 şansă la educaţie. Programul „Vreau în clasa a 9-a” vizează stimularea interesului elevilor pentru continuarea studiilor.
În magazinele PENNY a început o nouă campanie de loializare care are în focus o colecţie de textile şi decoraţiuni de casă marca VIVESS.
Comunicat publicat si furnizat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20421
Versiunea: mobil | completa