Capgemini livrează o soluţie personalizată pentru IPSO Agricultura
Capgemini a implementat cu succes o soluţie de management al serviciilor de teren pentru IPSO Agricultura, pentru a facilita mentenanţa echipamentelor agricole şi a reduce timpul de nefuncţionare.
Capgemini şi IPSO Agricultura, lider în domeniul utilajelor agricole din România, au anunţat astăzi implementarea cu succes a unei soluţii de management al serviciilor de teren (Field Service Management – FSM) pentru a susţine asistenţa tehnică pentru fermierii români. Soluţia versatilă şi scalabilă permite IPSO Agricultura să îşi adapteze serviciile nevoilor clienţilor săi, să optimizeze şi să îmbunătăţească serviciile de asistenţă tehnică fără a întrerupe activităţile zilnice.
IPSO Agricultura a avut nevoie de o soluţie care sa simplifice serviciile sale pentru clienţi, şi în acelasi timp să ajute la îmbunătăţirea productivităţii tehnicienilor în teren. În timp, IPSO Agricultura a adoptat continuu sisteme performante şi a utilizat tehnologii noi pentru a oferi soluţii în timp real pentru problemele fermierilor cu echipamente, crescând performanţa, reducând costurile şi evitând defectele.
Comunicat furnizat si asumat de Capgemini Services Romania SRL
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17523