Cel mai recent capitol al jocului Escape Fake, „Probleme cu eLiza”

Cel mai recent capitol al jocului Escape Fake, „Probleme cu eLiza”, se ocupă de deepfakes şi de dezinformarea din social media

Într-o epocă marcată de dezinformarea digitală, cel mai nou capitol al jocului Escape Fake, „Probleme cu eLiza”, îi provoacă pe jucători să corecteze fapte istorice distorsionate şi să combată răspândirea dezinformării. Acest capitol interactiv îi aruncă pe jucători în rolul de detectivi digitali care lucrează alături de un hacker de istorie inversă pentru a salva Uniunea Europeană.

În contextul în care peste 70% dintre europeni se confruntă săptămânal cu informaţii false (Statista), „Probleme cu eLiza” este un instrument educaţional vital în domeniul educaţiei mediatice. Acesta integrează puzzle-uri şi ghicitori 3D, permiţând jucătorilor să confrunte teme precum efectele deepfakes, algoritmii social media şi bulele de filtrare. Naraţiunea o urmăreşte pe eLiza, o influenceriţă bine intenţionată, încurcată într-o reţea de dezinformare generată de inteligenţa artificială.

De la debutul său din 2019, Escape Fake a ajuns la peste 100.000 de utilizatori în cinci limbi, inclusiv româna, devenind o resursă cheie pentru profesori, familii şi susţinători ai educaţiei media. „Abordarea noastră îmbină învăţarea ludică cu realitatea augmentată, făcând subiecte complexe accesibile şi atractive”, spune Thomas Layer-Wagner, CEO al Polycular.

 

Comunicat furnizat şi asumat de APA OTS

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19480

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici