Prima pagină » Comunicate » City Grill Group intră în topul global al creativității digitale cu „Șpriț de vară”, campanie realizată pentru Hanu’ lui Manuc

City Grill Group intră în topul global al creativității digitale cu „Șpriț de vară”, campanie realizată pentru Hanu’ lui Manuc

Grupul de restaurante City Grill, unul dintre cei mai puternici jucători autohtoni din industria HoReCa, a fost inclus în prestigiosul top „200 Best Digital Artists 2025” realizat de Lürzer’s Archive, una dintre cele mai apreciate publicații internaționale din industria creativă.
City Grill Group intră în topul global al creativității digitale cu „Șpriț de vară”, campanie realizată pentru Hanu’ lui Manuc
Mediafax
15 apr. 2025, 14:28, Comunicate

Campania premiată – Spriț de vară – a fost realizată pentru Hanu’ lui Manuc, în colaborare cu agenția Homemade și artistul și fotograful Mihai Vladimir Anton (Mișa).

Lürzer’s Archive este una dintre cele mai respectate publicații globale dedicate creativității în publicitate. Selecțiile sale – realizate de un juriu internațional – urmăresc nu doar ideea proaspătă, ci și măiestria execuției și atenția la detalii. Topul 200 Best Digital Artists” apare anual și reunește artiști care redefinesc standardele vizualului digital.

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20847