Design minimalist şi materiale de înaltă calitate asociate cu funcţii interesante, care se adaptează nevoilor şi obiceiurilor utilizatorului. Noua Colecţie Simplicity reprezintă transpunerea motto-ului Life Simplified al Gorenje, care presupune mai puţine lucruri de luat în considerare, mai puţine butoane de apăsat, precum şi economisirea timpului şi linişte.
Dezvoltată pentru persoanele orientate către design, care îşi doresc electrocasnice accesibile, dar în acelaşi timp uşor de utilizat, eficiente şi cu modele sublime, această linie de succes de electrocasnice a fost lansată iniţial în 2009 şi se bucură acum de cea de-a doua transformare completă. Deşi cuprinde electrocasnice complet noi, propunerea sa rămâne aceeaşi: sublim, simplu, accesibil.
Disponibilă în nuanţe de negru misterios sau alb pur şi creată având în vedere utilizarea facilă, linia cuprinde cuptoare, aragazuri, frigidere, maşini de spălat vase, cuptoare cu microunde şi plite. Toate acestea oferă o experienţă impecabilă pentru utilizator: funcţionare într-un singur pas, programe pre-setate, zone tactile uşor de recunoscut şi tehnologie adaptabilă avansată care va face din organizarea gospodăriei o adevărată plăcere.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Gorenje
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15941