Brandul premium de apă minerală AQUA Carpatica întregeşte portfoliul de produse PepsiCo destinat pieţelor europene , cu perspective de expansiune globală
Brandul românesc de apă minerală naturală îmbuteliată AQUA Carpatica, deţinut de compania Carpathian Springs SA, şi corporaţia americană PepsiCo anunţă încheierea unui parteneriat strategic, demonstrând astfel viziunea comună de a construi împreună un brand internaţional premium. PepsiCo va deţine astfel un procent de 20% din acţiunile Carpathian Springs s.a. (AQUA Carpatica) şi drepturile de distribuţie exclusive pe canale specifice din România, Polonia, alte ţări internaţionale, cu perspectiva de a fi extinse şi în alte pieţe, inclusiv în Statele Unite ale Americii.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=16557