Eisberg, un brand valoros, prezent pe piaţa românească de 28 de ani şi validat constant de auditori, parteneri, clienţi şi consumatori trece printr-un proces de înnoire.
Urmând trendurile din gastronomie şi orientându-se după preferinţele consumatorilor, care preţuiesc stilul de viaţă sănătos, produsele Eisberg te îndeamnă să îţi colorezi viaţa.
„Rebrandingul a însemnat o regândire a elementelor vizuale esenţiale, de la logo, paleta de culori, fonturi, la ambalaje şi gama de produse, în acord cu conceptul axat pe calitate, trasabilitate, control, inovaţie şi dezvoltare cu care se identifică compania”, a explicat Nicoleta Scarlat, director de marketing şi vânzări al Eisberg România. Aceasta a punctat faptul că „pornind de la ideea că salatele şi legumele au o mie de nuanţe diferite, care au impact asupra stării generale, a comportamentului şi sănătăţii mentale ale consumatorului, concluzia logică a fost că prin introducerea lor în alimentaţie ele vor colora viaţa. Iar mineralele şi vitaminele conţinute de salate vor genera o stare de bine, energie şi sentimentul că ziua este trăită pe deplin”.
Comunicat furnizat şi asumat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18906