Liderul industriei de profil care oferă cea mai diversificată platformă de tranzacţionare pentru bijuterii, produse de lux, electronice, metale preţioase şi servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, dar şi schimb valutar, CreditAmanet devine MAGNOR. Cu experienţă în domeniu de peste 15 ani, cel mai dinamic jucător de pe acest segment al pieţei şi lider de reputaţie, compania antreprenorială românească lansează noul brand după ce a parcurs un complex proces de transformare, care a durat peste un an şi jumătate. Investiţia în procesul de rebranding depăşeşte 2,5 milioane de euro, ceea ce reprezintă costurile realizării unei noi identităţi vizuale, investiţiile în comunicare şi media şi reamenajarea tuturor magazinelor de la nivel naţional conform noului concept.
„De 15 ani suntem trendsetter în industria în care activăm. Prin spiritul vizionar ridicăm la o altă treaptă calitativă valorile care stau la baza filosofiei organizaţionale a companiei: inovaţia, trasparenţa, încrederea şi creativitatea. Avem o echipă performantă şi un model de business rezilient şi innovator şi construim o relaţie bazată pe încredere şi transparenţă cu clienţii. Acestea sunt atuurile care ne-au ajutat să depăşim cu succes perioadele de instabilitate şi să înregistrăm creşteri impresionante de la an la an. Suntem mândri de tot ceea ce am realizat împreună. Acum e momentul să trecem la un nivel superior de dezvoltare. Brandul MAGNOR marchează această nouă etapă”, spune Claudiu Diaconu, fondatorul companiei şi Preşedintele Consiliului de Administraţie.
Comunicat furnizat şi asumat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19469