PIATRAONLINE transformă hubul central din Bucureşti într-un flagship store ce setează un nou standard în industria pietrei naturale. Noul concept reinventează experienţa de retail, redefinind limitările spaţiului comercial clasic şi oferind o experienţă imersivă, atent curatoriată. Scopul fiind acela de a oferi o experienţă de brand memorabilă care să inspire şi să demonstreze expresivitatea şi versatilitatea pietrei naturale.Într-o industrie în care produsele încă sunt expuse pe paleţi şi tratate ca nişte simple materiale de construcţie, brandul a jucat rolul de pionier încă de când a intrat pe piaţă. PIATRAONLINE este primul business care a arătat că piatra naturală poate fi vândută şi online, primul care a deschis un showroom, nu doar un magazin, primul care a creat parteneriate exclusive cu cele mai prestigioase cariere din lume, dar şi primul care a onorat comenzi externe prin flota proprie. Iar astăzi revoluţionează din nou categoria, aliniindu-se celor mai avangardiste trenduri internaţionale în materie de retail.
Câştigător al premiului DNA Paris Design Awards 2024 — una dintre cele mai importante competiţii internaţionale dedicate designului şi arhitecturii —, la categoria Best Interior Design / Retails, noul concept de flagship store oferă mai mult decât o simplă experienţă de vânzare. Vizitatorii sunt ghidaţi pe un traseu atent planificat, iar fiecare punct oferă o nouă perspectivă asupra unui material pe care credeai că îl cunoşti.
Comunicat publicat şi furnizat de LB Creative Communication.
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20170