Cu noul flagship store, PIATRAONLINE duce experienţa de retail la un nou nivel

Cu noul flagship store, PIATRAONLINE duce experienţa de retail la un nou nivel

PIATRAONLINE transformă hubul central din Bucureşti într-un flagship store ce setează un nou standard în industria pietrei naturale. Noul concept reinventează experienţa de retail, redefinind limitările spaţiului comercial clasic şi oferind o experienţă imersivă, atent curatoriată. Scopul fiind acela de a oferi o experienţă de brand memorabilă care să inspire şi să demonstreze expresivitatea şi versatilitatea pietrei naturale.Într-o industrie în care produsele încă sunt expuse pe paleţi şi tratate ca nişte simple materiale de construcţie, brandul a jucat rolul de pionier încă de când a intrat pe piaţă. PIATRAONLINE este primul business care a arătat că piatra naturală poate fi vândută şi online, primul care a deschis un showroom, nu doar un magazin, primul care a creat parteneriate exclusive cu cele mai prestigioase cariere din lume, dar şi primul care a onorat comenzi externe prin flota proprie. Iar astăzi revoluţionează din nou categoria, aliniindu-se celor mai avangardiste trenduri internaţionale în materie de retail.

Câştigător al premiului DNA Paris Design Awards 2024 — una dintre cele mai importante competiţii internaţionale dedicate designului şi arhitecturii —, la categoria Best Interior Design / Retails, noul concept de flagship store oferă mai mult decât o simplă experienţă de vânzare. Vizitatorii sunt ghidaţi pe un traseu atent planificat, iar fiecare punct oferă o nouă perspectivă asupra unui material pe care credeai că îl cunoşti.

 

Comunicat publicat şi furnizat de LB Creative Communication.

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20170

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici