HCLTech, una dintre cele mai mari companii de IT din România, împărtăşeşte din experienţa acumulată în relaţia cu angajaţii tineri care muncesc într-unul dintre cele mai dinamice domenii.
Impus în pandemie ca o necesitate, mediul de lucru de la distanţă sau hibrid devine o realitate permanentă pentru foarte multe companii. Aceasta aduce cu sine nevoia de a dezvolta o cultură a colaborării şi o mai mare adaptabilitate a managerilor şi angajaţilor. Spre deosebire de generaţiile anterioare, proaspeţii absolvenţi vor petrece mai mult timp muncind de acasă şi folosind instrumente de colaborare tehnologice pentru a lucra şi a comunica cu colegii lor.
Toate organizaţiile, inclusiv companiile de tehnologie, au responsabilitatea de a se asigura că noii angajaţi se simt confortabil în acest mediu nou, furnizându-le instrumentele adecvate pentru a asigura productivitatea şi oferindu-le oportunităţi de avansare în carieră pentru a păstra cele mai bune talente. Pentru aceasta, ele trebuie să stabilească nişte indicatori cheie de performanţă (KPIs) care să se potrivească inginerilor software pasionaţi şi competenţi, iar, în paralel, să automatizeze sarcinile de lucru repetitive cu ajutorul noilor tehnologii.
Comunicat furnizat şi asumat de Chapter 4 Communications Romania
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18069