Difrnt. a început o nouă colaborare strategică

IC Direct înregistrează creşteri în vânzări, în urma strategiilor personalizate de media buying

difrnt., agenţia de digital marketing recunoscută pentru strategii personalizate şi creativitate, continuă să se remarce prin parteneriatul cu IC Direct, distribuitor independent de componente electronice cu sediul central în München, Germania. Parteneriatul, început în luna septembrie, a adus deja rezultate printr-o nouă abordare de gestionare a campaniilor Google Ads.

Reorganizare pentru performanţă

La preluarea contului Google Ads al IC Direct, difrnt. a implementat o strategie nouă, adaptată la complexitatea campaniilor care implică peste 500,000 de cuvinte cheie. Ce acţiuni concrete au fost implementate?

„Acest proiect reprezintă o oportunitate extraordinară de a lucra cu un partener care apreciază atât expertiza noastră, cât şi procesul creativ prin care transformăm provocările în oportunităţi. Deşi suntem abia la început, rezultatele de până acum ne încurajează să continuăm să ne depăşim limitele”, spune Dan Toma, CEO & Partner, difrnt.

difrnt. a adoptat o abordare centrată pe eficienţă, maximizând rezultatele chiar şi cu un buget redus raportat la complexitatea contului. Analiza comparativă a performanţei din perioadele iunie - iulie şi septembrie - octombrie demonstrează impactul noii strategii.

 

Comunicat publicat si furnizat de DIFRNT AGENCY S.R.L

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20541

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici