Într-un studiu realizat recent de IBM Institute for Business Value (IBV), 51% dintre respondenţii selectaţi din 10 economii majore ale lumii au declarat că sustenabilitatea este mai importantă pentru ei astăzi decât era în urmă cu 12 luni. Aceeaşi cercetare arată că, dacă în 2021 jumătate dintre cei chestionaţi erau dispuşi să plătească în plus pentru încurajarea unui brand sau produs sustenabil, anul trecut, 49% dintre ei făcuseră deja acest lucru, în ultimele 12 luni. Sustenabilitatea este astăzi mai importantă ca niciodată pentru mediul de afaceri şi în societate. Oamenii sunt tot mai preocupaţi ca business-urile să adopte o atitudine responsabilă faţă de comunitate şi mediu, în timp ce companiile primesc provocarea de a realiza un echilibru perfect între sustenabilitate şi profitabilitate.
„În momentul actual, dezvoltarea companiilor nu poate fi decât una sustenabilă, care să ţină cont de protejarea mediului şi a comunităţii. Aceste două valori sunt strâns legate între ele. Prezentul pune în faţa noastră importante provocări de mediu, care nu pot fi neglijate şi din acest motiv viitorul nu va fi altfel decât sustenabil”, spune Cosmin Popovici, CEO CreditAmanet, companie românească specializată în servicii de creditare pe termen scurt (de tip amanet), schimb valutar şi care administrează cea mai diversificată platformă de tranzacţionare pentru metale preţioase, electronice, bijuterii şi produse de lux.
Comunicat furnizat şi asumat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17807