Inflaţia, pandemia, recesiunea economică şi schimbările climatice sunt câţiva dintre factorii care au influenţat obiceiurile de consum, în ultimii ani, la nivel global şi le-au definit într-un mod particular, uneori contradictoriu. Tendinţele anului curent menţin aceleaşi caracteristici, după cum arată o cercetare publicată de Euromonitor International privind principalele trenduri ale obiceiurilor de consum global în 2023 (Top 10 Global Consumer Trends 2023). Astfel, cumpărătorii sunt mai atenţi la sumele cheltuite, sunt interesaţi de reduceri şi promoţii, dar totodată vor soluţii de creştere a puterii de cumpărare care să facă produsele scumpe mai accesibile. Este unul dintre motivele pentru care cumpărătorii optează pentru plăţi alternative flexibile ca Buy Now, Pay Later (BNPL/Cumperi acum, Plăteşti mai târziu) care scad presiunea asupra costurilor şi fac produsele mai accesibile. Mokka, soluţie de plată alternativă dezvoltată de compania fintech Revo Technologies, lider regional pe pieţele din centrul şi estul Europei, este primul furnizor de servicii BNPL de pe piaţa românească, prezent într-o mare varietate de magazine online şi fizice, din domenii variate. Mokka BNPL a înregistrat anul trecut dublarea tranzacţiilor şi se aşteaptă ca anul acesta să aibă o creştere şi mai spectaculoasă.
„În 2023, previzionăm o majorare de câteva ori a volumului tranzacţiilor cu Mokka BNPL şi, proporţional, a bazei de clienţi”, spune Marius Costin, CEO regional Mokka. „Succesul Mokka BNPL este legat de simplificarea procesului de achiziţie şi confortul pe care îl aduce. Clienţii descarcă aplicaţia pe telefon, aleg magazinele partenere, selectează produsele dorite şi planul de plată preferat, iar prima rată o achită peste 30 de zile. În plus, sunt notificaţi permanent în legătură cu reducerile şi ofertele speciale din magazinele preferate”, explică CEO-ul regional Mokka BNPL.
Comunicat furnizat şi asumat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18075