„Fix la coş! ” O nouă campanie pentru aruncarea responsabilă a deşeurilor

„Fix la coş!” O nouă campanie pentru aruncarea responsabilă a deşeurilor

Pe 1 septembrie va fi lansată o nouă campanie educaţională pentru aruncarea responsabilă a deşeurilor cu mesajul „Fix la coş!”, realizată de Comunicator Media, cu sprijinul JTI România. Mesajul campaniei va fi difuzat timp de o lună în Bucureşti, pe panouri stradale, în staţiile şi în trenurile Metrorex, precum şi online pe profit.ro, financialintelligence.ro, bursa.ro şi Amosnews.ro.

„Folosim, ca şi anul trecut, un mesaj simplu, care îşi propune să capteze o audienţă cât mai largă. „Fix la coş!” îndeamnă la corectitudine şi curăţenie, urmărind să crească gradul de conştientizare a importanţei pe care o pot avea gesturi aparent nesemnificative. Aruncarea responsabilă a deşeurilor poate fi punctul de pornire care să trezească dorinţa de îmbunătăţire pe toate planurile E o performanţă să fii fair play cu tine şi cu ceilalţi, care cere efort continuu, mai ales în contextul traiului complex de zi cu zi”, a explicat Alexandru Lupu, directorul Comunicator Media, referindu-se la conceptul demersului.

„Este al doilea an în care derulăm o campanie publică pentru aruncarea deşeurilor într-un mod responsabil. Iniţiativa a pornit de la cerinţele Directivei plasticelor de unică folosinţă, dar urmează principiile proiectelor şi programelor susţinute de JTI în privinţa dezvoltării durabile şi contribuţiei la schimbarea în bine a comunităţii. Pentru noi, sustenabilitate înseamnă responsabilitate, parteneriate pe termen lung şi angajament. Din 1993, construim în România o identitate corporatistă care are la bază implicarea în realizarea proiectelor, nu doar finanţarea lor. Venim cu idei, punem oameni în legătură, ducem lucrurile la bun sfârşit alături de partenerii noştri”, a precizat Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI Romania, Moldova şi Bulgaria.

 

Comunicatul publicat şi furnizat de JT International Romania SRL

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20007

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici