Forty Management a anunţat astăzi că Radisson Hotel Group a fost selectat pentru a opera hotelul din cadrul proiectului de reconversie urbană mixtă Central District Lagoon City din Bucureşti. Radisson Lagoon Hotel este primul dintr-o serie de colaborări viitoare din cele trei mărci, Radisson Group, Crystal Lagoons şi Forty Management, în toată lumea.
Radisson Lagoon Hotel Bucureşti va fi un hotel de lux ce stabileşte o nouă linie de dezvoltare, de resort urban, cu 323 de camere, spa, 1.100 mp de plajă privată cu nisip şi acces la o lagună de peste 10.000 mp, restaurante, spaţii comerciale şi va avea un design revoluţionar, valorificând experienţa Forty Management în domeniul inovaţiei şi tehnologiei. Această investiţie cu impact major în economie va duce la crearea a 340 de noi locuri de muncă directe, la care se adaugă 298 de locuri de muncă create indirect.
„Viziunea noastră, alături de curajul a dezvolta această reconversie urbană verde, Lagoon City, a făcut posibilă colaborarea cu unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere din lume. Radisson Lagoon Hotel Bucureşti este un exemplu de parteneriat de care poate beneficia orice hotel Radisson construit în jurul unei lagune artificiale Crystal Lagoons oriunde în lume – şi iniţiat aici, în România, de Forty Management. Acest concept a fost creat pentru prima dată în ţara noastră, de un român şi este un semnal extraordinar pentru antreprenorii şi investitorii români că e un moment bun pentru a avea curajul de a inova”, a declarat Lucian Azoiţei, CEO Forty Management.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de FORTY MANAGEMENT S.A.
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18382