Prima pagină » Comunicate » 2Performant anunţă o creştere în trimestrul trei

2Performant anunţă o creştere în trimestrul trei

2Performant anunţă o creştere în trimestrul trei cu 64,2% a numărului de vânzări şi cu 67,6% a valorii acestora
2Performant anunţă o creştere în trimestrul trei

În perioada 1 iulie – 30 septembrie, compania de tehnologie a intermediat 318.900 vânzări în valoare de 16,9 milioane de euro, în creştere cu 67,6 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Astfel, în primele nouă luni ale anului, 2Performant ajunge să intermedieze 865.400 de vânzări în valoare de 44,2 milioane de euro fără TVA, cu 34,9% mai mult decât aceeaşi perioadă a anului trecut.

În primele nouă luni ale anului, 2.994 afiliaţi – specialişti în digital care realizează vânzări pentru magazinele online – au obţinut comisioane în valoare de 2.859.526 euro, în creştere cu 27,2%.

Compania de tehnologie 2Performant, liderul pieţei de marketing afiliat din România, listată pe piaţa AeRO a BVB (simbol bursier 2P), anunţă creşteri importante pe trimestrul al treilea al acestui an pe mai mulţi indicatori de business specifici. Astfel, în perioada 1 iulie – 30 septembrie 2021, 2Performant a intermediat în cadrul platformei sale de marketing afiliat 318.900 vânzări, cu 64,2% mai mult decât în acelaşi interval al anului trecut, în valoare de 16,9 milioane de euro fără TVA, adică mai mult cu 67,6 procente faţă de trimestrul trei 2020. În tot acest interval, 2Performant a intermediat 15,3 milioane de click-uri, cu 34,9% mai mult comparativ cu anul trecut şi a înregistrat o rată de conversie medie de 2,3% faţă de 2,1% anul trecut. În acelaşi timp, valoarea medie a coşului de cumpărături a crescut cu 2,1% şi ajunge la 52,85 euro fără TVA.

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Fabrica de PR

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15493