“Gen Z. O nouă eră. " - Un raport global cu focus pe Europa centrală şi de est

“Gen Z. O nouă eră. " - Un raport global cu focus pe Europa centrală şi de est

O colaborare între Publicis Groupe CEE şi GWI, ce vine cu perspective noi despre Gen Z în Europa centrală şi de est

După succesul colaborării de anul trecut privind raportul "Eşti ceea ce cumperi", ediţia Europa centrală şi de est, Publicis Groupe CEE şi GWI revin cu noi insight-uri despre consumatorii din această zonă în raportul "Generaţia Z: O nouă eră".

Această ediţie prezintă date extrase din cercetarea online realizată de GWI printre utilizatorii de internet cu vârsta cuprinsă între 16 şi 64 de ani. Datele sunt colectate din cercetarea globală trimestrială în curs de desfăşurare în şapte pieţe din Europa centrală şi de est: Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Grecia, Ungaria, Polonia şi România. Aceste cifre sunt reprezentative pentru eşantioanele online ale fiecărei pieţe, nu pentru populaţia totală.

 

Comunicat furnizat si asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19513

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici