Hisense extinde parteneriatul strategic cu UEFA, pentru sponsorizarea EURO 2024

Publicat: 05 09. 2023, 13:52
Actualizat: 05 09. 2023, 13:54

Corporaţia globală de tehnologie Hisense a anunţat că preia calitatea de sponsor global al UEFA EURO 2024™, ca urmare a sponsorizărilor anterioare din 2016 şi 2020 şi a sponsorizării de succes a Cupei Mondiale FIFA 2022™. De asemenea, Hisense va obţine drepturile de sponsorizare pentru meciurile de calificare la Campionatul European UEFA din 2023-2024 şi 2025-2026, pentru finala UEFA Nations League din 2025, UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 şi UEFA Futsal 2026, ca parte a acordului.

Guy-Laurent Epstein, UEFA Marketing Director, a salutat extinderea parteneriatului cu Hisense şi a afirmat: „Sunt deosebit de încântat că Hisense îşi reînnoieşte angajamentul faţă de fotbalul european, în calitate de partener oficial al UEFA EURO 2024™, care va fi al treilea EURO consecutiv împreună. Tehnologiile lor continuă să contribuie la a face fotbalul mai accesibil şi mai plăcut pentru fanii din întreaga lume.”

Marketingul sportiv continuă să fie un element cheie în creşterea globală a Hisense şi în construirea unei recunoaşteri a mărcii în întreaga lume. Hisense a înregistrat aproape o dublare a notorietăţii mărcii, în străinătate, în ultimii cinci ani, iar sponsorizările şi asocierea cu turneele au contribuit, în mod semnificativ, la o creştere de 25 de puncte procentuale, numai în ceea ce priveşte notorietatea mărcii în străinătate.

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Gorenje

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18263