Hisense, în calitate de sponsor oficial al UEFA European Qualifiers, anunţă sponsorizarea fazei de calificare a competiţiei, care va avea loc în diferite oraşe din Europa între 23 martie 2023 şi 26 martie 2024.
Etapa de calificare va consta într-un total de 254 de meciuri, care se vor juca pe parcursul unui an în diferite oraşe din Europa. Echipele naţionale UEFA concurente vor juca între ele într-un sistem de ligă, primii doi clasaţi din fiecare grupă câştigând un bilet la finala turneului din Germania în 2024.
Prin această sponsorizare, Hisense îşi demonstrează încă o dată angajamentul faţă de lumea fotbalului şi a sportului. Potrivit doamnei Tatiana Serban, Director Regional de Marketing Hisense România, Bulgaria şi Grecia „angajamentul faţă de marketingul sportiv este şi va continua să fie o modalitate eficientă de atingere a obiectivelor de dezvoltare pe termen lung ale brandului Hisense”.
Comunicat furnizat si asumat de Gorenje
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17527