Sfârşitul de an reprezintă una dintre cele mai aglomerate perioade pentru proprietarii de magazine online. Ştim deja că în acest sezon cumpărătorii sunt dispuşi să aloce sume mai mari pentru a achiziţiona produse şi cadouri pentru ei şi cei dragi. Cu toate acestea, multe business-uri e-commerce se confruntă, la final de an, cu un exces de inventar, deoarece nu iau în considerare factorii care pot influenţa comportamentul de consum, cum ar fi: inflanţia, trendurile şi puterea de cumpărare. Sau, pur şi simplu, estimează greşit cererea consumatorilor.
Pentru a manageria eficient inventarul din depozit şi a asigura un flux de numerar stabil, proprietarii de magazine online pot alege serviciile de e-fulfillment oferite de un furnizor precum Simplify.
Înainte de toate, câteva informaţii despre administrarea stocurilor
Comunicat furinzat şi asumat de Conan Public Affairs
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18727