Mokka, provider-ul de servicii fintech Cumperi acum, plăteşti mai târziu (Buy Now, Pay Later/BNPL), lider în Europa Centrală şi de Est, lansează simultan în aprilie, în România şi Polonia o aplicaţie mobilă, disponibilă atât pe iOS, cât şi pe Android. Prin intermediul acesteia, clienţii îşi pot achita cu serviciul Mokka cumpărăturile de valoare mai mică sau mai mare, fără să fie nevoie să meargă la bancă şi să completeze documente pentru obţinerea finanţării. Reprezentanţii companiei fintech se aşteaptă ca aceste facilităţi puse la dispoziţia clienţilor să crească semnificativ numărul utilizatorilor Mokka.
„Aplicaţia noastră va oferi un serviciu unic cumpărătorilor din Europa Centrală şi de Est cu scopul de a face experienţa de shopping mai confortabilă şi mai facilă. Iar prin unic mă refer la lipsa totală a birocraţiei. Nu trebuie completate niciun fel de formulare pentru a-l obţine. Suntem dornici să împărtăşim pasiunea noastră pentru soluţii fintech rapide şi de încredere cu cumpărătorii români şi polonezi şi suntem încântaţi să le oferim Avansul Mokka în doar două clicuri de pe telefoanele lor. Pe baza experienţei noastre, ne aşteptăm la un flux mare de noi utilizatori. După lansarea aplicaţiei pe primele pieţe în care operam, practic numărul acestora s-a dublat”, spune Irene Shvakman, cofondator Mokka.
Odată înregistrat în aplicaţie, clientul poate alege să facă cumpărături din orice magazin partener Mokka din Europa Centrală şi de Est. CCC, retailerul de încălţăminte de top în România, Diverse, comerciant polonez lider în domeniul modei, Mobexpert, cel mai cunoscut magazin de mobilă din România, YES, aflat în Top 3 comercianţi de bijuterii în Polonia, Lensa, comerciant român de ochelari şi alte câteva sute de retaileri sunt deja disponibili utilizatorilor Mokka. Aceştia pot alege termenii şi planul de plată care se potrivesc cel mai bine nevoilor lor, de la 1 la 24 de luni.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=16023