● În cadrul Galei de Premiere Internetics 2023, Jam Session Agency a obţinut 7 trofee;
● Cea de-a 21-a ediţie a Romanian PR Award, aduce echipei Jam Session 5 premii;
● Campania Unfollow Self:Hate, realizată de Jam Session Agency şi ING Bank, a fost cea mai premiată în ambele competiţii, reuşind să obţină un total de 5 trofee şi premii – ceea ce reflectă nu doar calitatea campaniei, ci şi abilitatea echipelor de a crea şi transmite mesaje relevante, cu impact pozitiv.
Jam Session Agency, agenţia independentă numărul 1 din Europa conform Effie Index, a câştigat un total de 12 premii, trofee şi diplome, în cadrul Galelor de Premiere Internetics şi Romanian PR Award – două dintre cele mai importante evenimente dedicate performanţei în comunicare. Cele două evenimente au avut loc ieri seară, iar nominalizările Jam Session, ce au inclus 5 branduri şi peste 10 campanii din portofoliu, validează viziunea Jam – idei relevante şi de impact care provoacă încontinuu modelele clasice de comunicare.
Comunicat furnizat şi asumat de Chapter 4 Communications Romania
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18710