Prima pagină » Comunicate » Jam Session Agency adaugă în portofoliu 12 premii câştigate

Jam Session Agency adaugă în portofoliu 12 premii câştigate

Jam Session Agency adaugă în portofoliu 12 premii câştigate în cadrul Internetics şi Romanian PR Award
Jam Session Agency adaugă în portofoliu 12 premii câştigate

● În cadrul Galei de Premiere Internetics 2023, Jam Session Agency a obţinut 7 trofee;

● Cea de-a 21-a ediţie a Romanian PR Award, aduce echipei Jam Session 5 premii;

● Campania Unfollow Self:Hate, realizată de Jam Session Agency şi ING Bank, a fost cea mai premiată în ambele competiţii, reuşind să obţină un total de 5 trofee şi premii – ceea ce reflectă nu doar calitatea campaniei, ci şi abilitatea echipelor de a crea şi transmite mesaje relevante, cu impact pozitiv.

Jam Session Agency, agenţia independentă numărul 1 din Europa conform Effie Index, a câştigat un total de 12 premii, trofee şi diplome, în cadrul Galelor de Premiere Internetics şi Romanian PR Award – două dintre cele mai importante evenimente dedicate performanţei în comunicare. Cele două evenimente au avut loc ieri seară, iar nominalizările Jam Session, ce au inclus 5 branduri şi peste 10 campanii din portofoliu, validează viziunea Jam – idei relevante şi de impact care provoacă încontinuu modelele clasice de comunicare.

 

 

Comunicat furnizat şi asumat de Chapter 4 Communications Romania

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18710