JTI aniversează 30 de ani în România
JTI aniversează 30 de ani în România, fiind una dintre primele multinaţionale stabilite în ţară, în 1993, sub numele de R.J. Reynolds. În 1999, RJR a devenit JTI, fiind cea mai mare companie japoneză prezentă pe plan local, cu investiţii de peste 300 de milioane de euro.
„Am iniţiat afacerea aici în 1993, iar în 1994 am început să producem în fosta fabrică de cinescoape din Pipera. În 2002, am fost prima companie de tutun care şi-a lansat propriul sistem de distribuţie directă. În momentul de faţă, circa 75% din producţia fabricii din Bucureşti este exportată în peste 65 de ţări. În privinţa cotei de piaţă suntem pe locul al doilea şi creştem organic cu mărci ca Sobranie, Winston, Camel, LD, B&H şi Winchester. Pentru al zecelea an consecutiv am fost certificaţi Top Employer. Vom continua să investim în România, să fim un angajator apreciat de cei peste 1.300 de oameni care lucrează la JTI şi un contribuabil important la buget. În 2021 şi 2022 am virat către statul român aproximativ 5,5 miliarde de lei anual, ceea ce reprezintă circa 80% din cifra de afaceri (inclusiv acciza). Suntem aici ca să rămânem pe termen lung şi ca să creştem”, a declarat Alexander Pitchka, General Manager JTI Romania, Moldova şi Bulgaria.
Pentru ca programele de investiţii să continue conform planurilor, compania are însă nevoie de predictibilitate fiscală şi stabilitate legislativă. De aproape o lună sunt vehiculate în spaţiul public intenţiile Guvernului de a majora accizele pentru produsele din tutun în afara calendarului existent, iar în ciuda deschiderii spre dialog a autorităţilor incertitudinea continuă, pentru că nu există propuneri concrete asumate oficial şi nu s-a conturat o concluzie.
Comunicat furnizat şi asumat de JT International Romania SRL
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18147