Prima pagină » Comunicate » JYSK România anunţă rezultatele pentru anul financiar 2022-2023

JYSK România anunţă rezultatele pentru anul financiar 2022-2023

JYSK România anunţă rezultatele pentru anul financiar 2022-2023
JYSK România anunţă rezultatele pentru anul financiar 2022-2023

În ceea ce priveşte categoriile de produse, cea mai mare creştere au avut-o plăpumile şi pernele, urmate de produsele pentru baie, lenjerii de pat şi cearceafuri.

Extinderea reţelei de magazine

JYSK a investit în extinderea reţelei de magazine din România şi în modernizarea celor deschise înaintea anului 2018 în anul financiar recent încheiat.

Retailerul a inaugurat 11 magazine noi şi a ajuns pentru prima dată în oraşe precum Motru, Moreni, Câmpulung Muscel, Rădăuţi, Dej, Luduş şi Calafat. De asemenea, 18 magazine au fost modernizate şi amenajate conform celui mai nou concept de magazin JYSK, Store 3.0.

În prezent, 115 din cele 138 de magazine JYSK sunt amenajate conform noului concept. În magazinele modernizate, prezentarea sortimentului şi a ofertelor este inspirată de stilul scandinav, cu podelele din lemn de culoare deschisă, cu un nou sistem de iluminat mai eficient energetic şi prin culori discrete.

Noua organizaţie JYSK România, Bulgaria şi Turcia

 

 

Comunicat furinzat şi asumat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18720