Kiwi.com introduce Price Lock – Clienţii pot bloca preţul zborului şi plăti mai târziu
Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel tech, a introdus o nouă opţiune pentru clienţi: Price Lock le permite acestora să îngheţe preţul unui bilet de avion pentru până la 72 de ore fără a plăti întreaga sumă imediat. Această iniţiativă face parte din angajamentul pe termen lung al Kiwi.com de a oferi experienţe lipsite de stres pentru călătoriile clienţilor săi.
Noul hack de călătorie va fi în special folositor celor care vor să profite de ofertele companiilor aeriene, dar ar avea nevoie de timp în plus pentru a lua o decizie. Opţiunea Price Lock blochează preţul biletului pentru 3 zile astfel încât, în cazul în care în acest timp preţul creşte, clientul nu plăteşte nimic în plus. Dacă, pe de altă parte, preţul scade, clientul va plăti mereu preţul mai mic, indiferent de suma din Price Lock. Datele iniţiale de la lansarea serviciului arată un trend încurajator: peste jumătate (56.6%) dintre clienţii care au ales Price Lock şi-au finalizat rezervarea la preţul rezervat original.
Michal Šindelář, VP Consumer Product la Kiwi.com, evidenţiază natura dinamică a industriei, cu precădere în ceea ce priveşte preţurile, declarând: „Price Lock este răspunsul nostru la reducerea uneia dintre emoţiile asociate cumpărării biletelor de avion: le oferă clienţilor acel timp necesar pentru a-şi evalua decizia de a cumpăra şi de a pune la punct detaliile. Cu această blocare a preţurilor pentru 72 de ore, aceştia economisesc, în medie, 24 de euro.”
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Conan Public Affairs
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18646