Platforma de crowdfunding Rōnin aniversează la începutul lunii decembrie 1 an de la lansare, de când a introdus pe piaţă un nou concept, care-şi propune să revoluţioneze modul în care companiile inovatoare atrag capital. În cele 12 luni de existenţă, Rōnin a construit un ecosistem solid, care aduce împreună antreprenori cu startup-uri inovatoare, cu potenţial mare de scalare şi investitori aflaţi în căutare de oportunităţi. Acestea se referă nu doar la diversitatea tipurilor de business-uri listate pe platformă – de la marketplace-uri care simplifică achiziţia unei maşini şi soluţii bazate pe inteligenţă artificială, la companii care produc mâncare gătită pentru câini – ci şi la accesibilitatea investiţiilor. O particularitate a platformei Rōnin este democratizarea investiţiilor: toţi cei care cred într-o idee de afaceri pot investi în ea sume începând de la pragul minim de 100 de euro.
Investitori cu vârste cuprinse între 20 şi 63 de ani, preponderent bărbaţi, dar cu un segment feminin aflat în creştere (apropiindu-se de 20%), au îmbrăţişat viziunea de business a Rōnin şi au consolidat ecosistemul creat de cei trei fondatori ai platformei, Ovidiu Ghiman, CEO-ul companiei, Bogdan Almaşi şi Felix Crişan.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17114