Lanţul de saloane Magic, care are deja 18 locaţii în Bucureşti, din care două în sistem de franciză, se extinde în afara ţării.
După o vară de căutări pentru finanţare, inclusiv în Statele Unite ale Americii, impulsul potrivit a venit din Germania. Obiectivul Magic Salon este să aibă cât mai mulţi clienţi în zonele de interes ale ţării. Pe conceptul românesc din industria frumuseţii pariază o companie care, deşi nu are experienţă în acest domeniu, are o expertiză îndelungată în construcţii şi amenajări de lux. Reprezentantul firmei partenere, Bautech GmbH, a rămas impresionat de nivelul de digitalizare şi de sistemul de beneficii oferit de Magic clienţilor săi, iar în urma cercetărilor a constatat că în Germania încă nu există o afacere de acest gen.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de PRICOP-FRUNZĂ ŞTEFAN PFA
Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15398