Lansarea unui magazin online este o aventură plină de surprize. De la alegerea produselor, la crearea site-ului, la promovarea brandului, antreprenorii trebuie să facă faţă provocărilor date de contabilitate, logistică, marketing şi nu numai. Din fericire, partea logistică şi de e-commerce poate fi uşor gestionată cu ajutorul unui partener de e-fulfillment specializat. Simplify este o platformă care se ocupă de tot ce ţine de livrarea produselor: de la depozitare, la ambalare, la expediere şi livrare. Astfel, antreprenorii se pot concentra pe dezvoltarea afacerii, fără să se îngrijoreze de partea logistică.
CompaniIle câştigă timp şi îşi eficientizează afacerea dacă aleg să delege unele dintre activităţi unui partener extern specializat, care se ocupă de procesele ce ţin de rutina operaţională.
În cazul magazinelor online, logistica este o componentă fundamentală, care poate face diferenţa între un business de succes şi unul fără câştiguri. Pentru a maximiza profitabilitatea business-urilor online, Simplify a pus la punct un ecosistem care se ocupă de întregul lanţ logistic al unui magazin ecommerce: de la preluarea şi înregistrarea produselor, procesarea şi ambalarea comenzilor şi până la livrarea şi gestionarea retururilor.
Comunicat furnizat şi asumat de Conan Public Affairs
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18887